وبلاگ

دوچرخه ویوا (Viva) بخرم یا بلست (Blast)؟

دوچرخه ویوا (Viva) بخرم یا بلست (Blast)؟

اگه هنوزم نمیدونی که چه دوچرخه ای بخری برای خودت میتونی از بین دوچرخه های مختلفی که روی سایت هستش اطلاعات کامل برای خودت جمع آوری کنی. دغدغه اصلی مشتریان عزیزی که در این سالها با آنها روبرو بودم انتخاب بین دوچرخه ها بود و بعد از این قصد دارم هر ازگاهی پستی برای مقایسه دوچرخه های مختلف باهم داشته باشیم تا بتونیم کمکی کنیم تا شما راحتتر انتخاب کنید. بین دوچرخه های موجود توو بازار که هم کیفیت مناسب و هم قیمت معقولی نسبت به قطعات کاربردیشون دارن همیشه این سوال پیش میاد که دوچرخه ویوا (Viva) بخرم یا بلست (Blast)؟

باید بهتون بگم که هر دو این دوچرخه ها واقعا کیفیت عالی و در عین حال طرفداران زیادی دارند. یعنی دوچرخه های ویوا و بلست هر دو برندهای محبوبی هستند که توو بازار دوچرخه همیشه مدل های متنوعی از اونها در دسترس خریداران و طرفداران ورزش مفرح دوچرخه سواری قرار داره.

حالا بیاید مقایسه کلی بین این دو تا برند محبوب و زیبا داشته باشیم:

۱- طراحی و استایل:
دوچرخه ویوا با طراحی زیبا و مدرنی که شامل چراغ های جلو و خلف LED می باشد و خب این خیلی برای خریداران مهمه  ولی از طرفی طراحان بلست هم برای ساخت آن ها از روکش رنگی جذابی استفاده کرده اند. دوچرخه های ویوا با اینکه بسیار تنوع مدل دارند ولی در زیبایی تنه واقعا برای دوچرخه های بلست سنگ تموم گذاشتن. اگه خوب توو پست های دوچرخه دقت کرده باشید متوجه شدید که دوچرخه های جدید بلست با استفاده از تکنولوژی کابل از داخل تنه به زیبایی دوچرخه خیلی کمک کردند. بنابراین اگه نظر منو میخواید به طور میانگین بین دوچرخه های میان رده 10 تا 15 میلیون تومنی این دو تا برند مختلف از نظر طراحی تنه و زیبایی و شکیل بودنش انتخاب من بلست هستش که سواری راحتتری هم داره. همینطور میتونم بگم دوچرخه های بلست رنگ های جذاب تری نسبت به دوچرخه های ویوا ارائه داده.

۲- کیفیت و ساخت:
دوچرخه های ویوا با استفاده از مواد با کیفیت عالی در ساخت تولید شده اند و بسته به نوع دوچرخه قابلیت تحمل وزن بیشتری دارند. در مقابل، بلست نیز از مواد با کیفیت بالا در ساخت دوچرخه استفاده می کند و قابلیت تحمل وزن بالایی نیز دارد. اما از نظر قدرتی تولید دوچرخه های بلست به مقاومی دوچرخه های ویوا نیست و کیفیت و قطعات برند ویوا بهتر هستش. البته توو مدل های رده بالای بلست هم شاهد این هستیم که قطعات واقعا با کیفیت و عالی کار شدند. و این مقایسه فقط برای راهنمایی بیشتر براتون اماده شده.

۳- عملکرد و کاربری:
دوچرخه ویوا از نظر عملکرد بسیار توانایی بالایی دارد و برای استفاده های روزمره، تمرینات فیتنس و دوچرخه سواری در طبیعت ایده آل است. دوچرخه های بلست همچنین برای سواری در مسابقات، تمرینات روی دوچرخه و کاربردهای روزمره مناسب است. بنابراین میتونم بگم اگر جزو دوچرخه سوارانی هستید که برای روز مره و برای رفتن سرکار و گشت و گذار داخل شهر میخواید دوچرخه بخرید بلست انتخاب بهتری هستش. ولی اگه ممکنه زمین خاکی یا کوه تشریف ببرید بادوچرختون و از طرفی هم نمیخواید اندازه دوچرخه های رده بالا و با کیفیت و مطرح بازار هزینه کنید، باید ویوا تهیه کنید.

۴- قیمت:
قیمت دوچرخه های ویوا بیشتر از دوچرخه های بلست است. دلیل آن این است که دوچرخه های ویوا از مواد با کیفیت بالا ساخته شده اند و با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته تر تولید می شوند. البته نمیشه اینم نا دیده گرفت که دوچرخه های ویوا بیشتر شناخته شده هستند بین  هم وطنان ما و در واقع دوچرخه ویوا بهتر از بلست برند سازی رو انجام داده که اینم عاملی برای بیشتر بودن قیمتش هستش.

فقط مشکلی که از نظر من در مورد دوچرخه های ویوا وجود داره اینه که دوچرخه های ویوا متاسفانه از اون دوچرخه هایی هستش که انواع فیک اونها خیلی توو بازار موجوده و تشخیص اینکه این دوچرخه اصل ویوا هستش و یا فیک هستش برای خریدارا همیشه مشکل بوده.

باهمه اینها سعی میکنم دفعه بعدی براتون راههای تشخیص دوچرخه اصل و فیک رو بگذارم تا شاید باز هم کمکی باشه برای شما.

بنابراین، بسته به نیاز های شما و هدف استفاده، هر دو دوچرخه دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند و می توانید بر اساس ویژگی های فنی، طراحی و قیمت به انتخاب مناسبی برسید. یعنی برای خرید دوچرخه اول سعی کنید نیاز های خودتون رو بشناسید و بعد برای خرید دوچرخه اقدام کنید.

اگر هم میخوای ببینی که ما چه مدل هایی از این دوچرخه ها رو برای فروش داریم میتونی به این صفحه برای خرید دوچرخه مراجعه کنی. ممنوم که نظراتتو باهامون در میون میگذاری و اجازه میدی بتونم اطلاعاتم رو در اختیارت قرار بدم.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *