دوره آنلاین حرفه ای دوچرخه سواران برتر

امتیاز این دوره :
5/5
اطلاعات دوره

حجم دوره

حدودا 6 گیگا بایت

سرفصل های دوره

4

ظرفیت دانلود

نامحدود

هزینه دوره
مدرس دوره

هادی حسینی - عضو سابق تیم ملی

درباره مدرس

من هادی حسینی هستم که از سال 83 ورزش دوچرخه سواری را به صورت حرفه ای در رشته جاده شروع کردم. دو سال بعد یعنی در سن 15 سالگی موفق به حضور در مسابقات آسیایی مالزی شدم. در سن 17 سالگی در اردو تیم ملی برای انتخابی مسابقات آسیایی تایلند خط خوردم و موفق به حضور در مسابقات آسیایی نشدم اما با تلاش بیشتر در سال بعد به مسابقات آسیایی ژاپن اعزام شدم. بعد از گذراندن دوران سربازی با یک مربی آذربایجانی آشنا شدم و او درخواست همکاری در تیم Ata spot را به من داد و به کشور آذربایجان رفتم در شهر باکو در یک تور بین المللی رکاب زدم که اکثر دوچرخه سواران آن اروپایی بودند.

اشتراک گذاری دوره
توضیحات و سرفصل دوره

دوره آموزشی دوچرخه سواری

این دوره برای عزیزانی طراحی و ضبط شده است که دوچرخه سواری را بلد هستند اما از تنظیمات ،تکنیکها، مهارتهای لازم و…برخوردار نیستند.این دوره به گونه ای طراحی شده که مسائل مهم و ضروری دوچرخه و دوچرخه سواری را به ساده ترین شکل ممکن به شما آموزش میدهد.

آیا دوچرخه سواری نیاز به آموزش دارد؟

با توجه به خطراتی که دوچرخه سواری ناشیانه به همراه دارد شما به عنوان یک دوچرخه سوار باید از تمام نکات مهمی که در هنگام دوچرخه سواری پیش می آید آگاه باشید با توجه به این نکته مهم من تمام تجربیات و تحقیقاتی که در این زمینه انجام داده ام را در این دوره گنجانده ام.

 فرض کنید شما یک گروه دوچرخه سواری دارید و دوچرخه سوارای این گروه تسلط کافی به دوچرخه ندارند و از زبان بدن دوچرخه سواری هم چیزی نمی دانند در این شرایط شما این نفرات را به پیشواز حوادث می برید.

حتما می خواهید بدانید دلیلش چیست؟

از آنجایی که حرکت دوچرخه سواران به صورت خطی و پشت سر هم است. نفرات پشتی تسلط کافی به جلو را ندارند و فقط نفرات جلو هستند که دید کامل به جاده را دارند و باید افراد گروه خودرا نیز با حرکات دست از موانع موجود در جاده مطلع کنند. این در صورتی است که تمام نفرات به این موضوع آگاهی داشته باشند که یا باید آموزش ببینند.

الیته این فقط یک نکته از هزاران نکته ای است که باید یاد بگیرید و دوچرخه سواری با توجه به اینکه ورزشی است که ما با یک وسیله سروکار داریم و در محیطی این ورزش را انجام می دهیم که سروکار ما با خودروهای تندرو و ماشین های سنگین است نباید اهمیت آموزش دیدن و همراه شدن با افراد با تجربه را نادیده بگیریم.

تمام تلاش خود را کرده ام تا تمام نکاتی را که یک دوچرخه سوار نیاز دارد را در این دوره پربار قرار دهم به شما قول میدهم با شرکت در این دوره شما چندین پله در دوجرخه سواری رشد کنید و از همه مهم تر با توجه به دانشی که از دوچرخه سواری کسب می کنید امنیت شما و هم گروهی های شما حفظ می شود.

یادگیری تعمیرات در این دوره

آیا نیاز است یک دو چرخه سوار تعمیرات دوچرخه را بلد باشد؟

در جواب این سوال باید بگویم صد در صد فرض کنید در نیمه راه دوچرخه شما دچار پنچری و یا یک مشکل فنی که قابل حل شدن است اما چون شما بلد نیستید باید دوچرخه خود را کشان کشان بعد از یک مسافت شاید کوتاه و یا طولانی ببرید و این اصلا منطقی نیست و شما چه بخواهید و یا نخواهید باید نجوه انجام تعمیرات را یاد بگیرید تا دچار همچین مشکلاتی نشوید برای یاد گرفتن تعمیرات بهترین گزینه شرکت در این دوره و یا دوره تعمیرات است که من به ساده ترین شکل ممکن به شما آموزش می دهم.

البته فقط دیدن آموزش های من کافی نیست و شما باید تمرین کنید اما به شما این نوید را میدهم که بنده تمام تلاش خودرا کرده ام که به ساده ترین شکل ممکن تمام مباخث را به شما اموزش  دهم.

چرا منتظر هستی در دوره شرکت کن و با آموزش های من از دوچرخه سواری نهایت لذت رو ببر.

سبد خرید